Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) (2009.12-2010.12) 204km » 30Z1077-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa E T-model (s212) E 300 Cdi (212.220) (2009.12-2010.12) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

wahacz nissan 30Z1077-OYO OYODO

30Z1077-OYO wahacz nissan OYODO
234.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

30Z1077-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 30Z1077-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Sworzeń wahacza
Nazwa: WAHACZ NISSAN
Opis: NAVARA D40M 2.5DCI (05.05-), PATHFINDER R51M 2.5DCI,4.0I (05.01-) PRZEDNI DOLNY PRAWY
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 54500EB300
Numer dostawcy: 30Z1077-OYO
Parametry:oś przednia, z prawej na dole

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie wahacz nissan 30Z1077-OYO OYODO

numery OEM:
NISSAN      54500-EB300
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie wahacz nissan 30Z1077-OYO OYODO w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.