Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Suzuki SWIFT V (AZ) 1.0 (A2L310) (2017.04-???) 112km » 70E2008-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Suzuki Swift V (az) 1.0 (a2l310) (2017.04-???) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

70e2008 cewka zapłonowa 70E2008-OYO OYODO

70E2008-OYO 70e2008 cewka zapłonowa OYODO
110.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

70E2008-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 70E2008-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Cewka zapłonowa
Nazwa: 70E2008 CEWKA ZAPŁONOWA
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! TOYOTA AVENSIS 2.0I 16V 97.10->, CAMRY 2.2I 16V 96.08->, PICNIC 2.0I 16V 96.09->, RAV 4 2.0I 16V 96.08->, 4 RUNNER 2.7I 16V 96.08->, HI-LUX 2.4I 16V 97.08->, HI-ACE 2.7I 16V 98.04-,
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 20362
Numer dostawcy: 70E2008-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie 70e2008 cewka zapłonowa 70E2008-OYO OYODO

numery OEM:
TOYOTA      90080-19007
TOYOTA      90919-02217
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie 70e2008 cewka zapłonowa 70E2008-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o 70e2008 cewka zapłonowa 70E2008-OYO OYODO:

Danuta, Jedwabne
2024-07-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Pęczniew
2020-11-16
 5/5
Zgodny z opisem. Działa.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.