
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 528 |
| nr EAN | 4028977889318 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.05271.73.0 PIERBURG
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
96291099, 96415639, 96418965, 96419315
B6EX18861, FSC118861, FSC118861A, FSC118861B, JE4818861A, K80218861C, K80218861, K80218861B, KLA718861, KLA7253F4, KLJ918861A, KLJ918861B
| FORD | 3397015 | |
| FORD | 3802644 | |
| FORD | F32Z-9F47-2C | |
| FORD | F62Z-9F472-BB | |
| FORD | F62Z-9F472-CA | |
| FORD | F62Z-9F472-CZ | |
| FORD | F62Z-9F472-FF | |
| MAZDA | B6EX-18-861 | |
| MAZDA | FSC1-18-861 | |
| MAZDA | FSC1-18-861A | |
| MAZDA | FSC1-18-861B | |
| MAZDA | JE48-18-861A | |
| MAZDA | K802-1886-1C | |
| MAZDA | K802-18861 | |
| MAZDA | K802-18861-B | |
| MAZDA | KLA7-1886-1 | |
| MAZDA | KLA7-25-3F4 | |
| MAZDA | KLJ9-1886-1A | |
| MAZDA | KLJ9-1886-1B | |
| OPEL | 48 03 532 | |
| OPEL | 96325533 | |
| OPEL | 96418965 | |
| SUZUKI | 1821-286Z-00 | |
| CHEVROLET | 96291099 | |
| CHEVROLET | 96415639 | |
| CHEVROLET | 96418965 | |
| CHEVROLET | 96419315 | |
| CADILLAC | 96418965 |
Zastosowanie Sonda lambda 7.05271.73.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.