Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi Q7 (4MB, 4MG, 4MQ) 3.0 TDI e-tron quattro (2015.08-2019.12) 258km » RH02-2053 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4mb, 4mg, 4mq) 3.0 Tdi E-tron Quattro (2015.08-2019.12) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-2053 REINHOCH

RH02-2053 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-2053
Drążek kierowniczy osiowy RH02-2053
RH02-2053
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-2053

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]299
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Rozmiar gwintu 2M14x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2053 REINHOCH

Drążek kierowniczy osiowy
numery OEM:
CITROËN      16 072 944 80
CITROËN      16 357 701 80
CITROËN      3812E2
FIAT      77362280
LANCIA      77362280
PEUGEOT      1607294480
PEUGEOT      3812E2

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2053 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH