Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi L200 (K7_T, K6_T, K5_T) 2.5 TD (K64T) (2001.08-2005.11) 90km » RH02-2053 reinhoch
wybrany samochód: 
Mitsubishi L200 (k7_t, K6_t, K5_t) 2.5 Td (k64t) (2001.08-2005.11) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-2053 REINHOCH

RH02-2053 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-2053
Drążek kierowniczy osiowy RH02-2053
RH02-2053
36.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-2053

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]299
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Rozmiar gwintu 2M14x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2053 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 299mm) pasuje do: CITROEN C8 FIAT ULYSSE LANCIA PHEDRA PEUGEOT 807 2.0-3.0 06.02-
numery OEM:
CITROËN      16 072 944 80
CITROËN      16 357 701 80
CITROËN      3812E2
FIAT      77362280
LANCIA      77362280
PEUGEOT      1607294480
PEUGEOT      3812E2

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2053 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.