Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 40C14, 40C14 /P (2009.09-2011.08) 140km » 61-31950-50 reinz
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Platforma / Podwozie 40c14, 40c14 /p (2009.09-2011.08) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów 61-31950-50 REINZ

61-31950-50 Uszczelka, głowica cylindrów REINZ
120.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numer części:

61-31950-50

producent:

REINZ

Status produktu: Normalny
Rodzaj uszczelnieniauszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm]1,61
Średnica [mm]81,7
Ilość otworów3
Tylko w połączeniu z14-32047-02

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów 61-31950-50 REINZ

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,61mm) pasuje do: VOLVO 850, S70, S80 I, V70 I, V70 II, AUDI 100 C3, 100 C4, A6 C4, VW CALIFORNIA T4 CAMPER, LT 28-35 II, LT 28-46 II 2.5D 01.90-08.07
numery OEM:
AUDI      074 103 383 AG
VOLVO      8 658 619
VOLKSWAGEN      046 103 383 AA
VOLKSWAGEN      046 103 383 AG
VOLKSWAGEN      046 103 383 H
VOLKSWAGEN      046 103 383 R
VOLKSWAGEN      074 103 383 AG
VOLKSWAGEN      074 103 383 T
VAG      046 103 383 AA
VAG      046 103 383 AG
VAG      046 103 383 H
VAG      046 103 383 R
VAG      074 103 383 AG
VAG      074 103 383 T

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów 61-31950-50 REINZ w samochodach:

Opinie Klientów o Uszczelka, głowica cylindrów 61-31950-50 REINZ:

Michał, Krępsko
2021-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2023-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zgórsko (gm Sitkówka Nowiny)
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Pulawy
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Grabowiec
2020-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2020-02-16
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2022-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Granica
2025-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Pulawy
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Granica
2025-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Stepnica
2021-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogdan, Olsztyn
2025-06-13
 5/5
dobra firma , dobra cena
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Wszystko ok części zgodnie z opisem. Szybka rejestracja zamówienia.
Michał, Suchedniów
2023-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-02-16
 5/5
Ok
Andrzej, Leszno
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafal, Navan
2024-11-05
 5/5
Generalnie zestaw ok lecz brakowało w zestawis 3 np oringów pompy olejowej

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Victor Reinz

 

Reinz jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1886 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma specjalizuje się w produkcji uszczelnień silników, w tym uszczelek cylindrów, pokryw i innych.

Reinz ma fabryki i centra logistyczne w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Reinz jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.