Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Mazda CX-5 Van (KE_) SKYACTIV-G (KEC9) (2015.04-2017.02) 165km » 110446505R renault
wybrany samochód: 
Mazda Cx-5 Van (ke_) Skyactiv-g (kec9) (2015.04-2017.02) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelka głowicy renault mot k9k 110446505R RENAULT

110446505R uszczelka głowicy renault mot k9k RENAULT
97.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

110446505R

producent:

RENAULT

Indeks: REN 110446505R
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka, głowica cylindrów
Nazwa: USZCZELKA GŁOWICY RENAULT MOT K9K
Opis: Uszczelka głowicy 1.5 dCi K9K
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 110444213R
Numer dostawcy: 110446505R
Parametry:Średnica [mm] : 77,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka głowicy renault mot k9k 110446505R RENAULT

USZCZELKA GĂş. RENAULT 1,5DCI
numery OEM:
RENAULT      110444213R
RENAULT      110446505R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka głowicy renault mot k9k 110446505R RENAULT w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.