Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Lancia THESIS (841_) 2.4 D Multijet (841.AXN111, 841.AXH110) (2006.04-2009.07) 185km » 2910000087200 siemens vdo
wybrany samochód: 
Lancia Thesis (841_) 2.4 D Multijet (841.axn111, 841.axh110) (2006.04-2009.07) 185km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy powietrza 2910000087200 SIEMENS VDO

2910000087200 Korpus przepustnicy powietrza SIEMENS VDO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2910000087200

producent:

SIEMENS VDO

Średnica [mm]42
Tryb pracyelektryczny
Rodzaj paliwaolej napędowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z łącznikiem rurowym
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Sprawdź numer OE
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy powietrza 2910000087200 SIEMENS VDO

Korpus przepustnicy powietrza
numery OEM:
NISSAN      1611800Q0G
OPEL      45 23 970
OPEL      95519602
RENAULT      161A07304R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy powietrza 2910000087200 SIEMENS VDO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.