Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Volvo FL6 FL 613 (1995-2000) 230km » 408-238-323-014Z siemens vdo
wybrany samochód: 
Volvo Fl6 Fl 613 (1995-2000) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przepustnica powietrza 408-238-323-014Z SIEMENS VDO

408-238-323-014Z Przepustnica powietrza SIEMENS VDO
986.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

408-238-323-014Z

producent:

SIEMENS VDO

Średnica [mm]52
Tryb pracyelektryczny
Rodzaj paliwabenzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Numer artykułu zalecanego dodatkuVDO A2C59516941
Numer artykułu zalecanego dodatkuVW 037 133 557 C
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przepustnica powietrza 408-238-323-014Z SIEMENS VDO

Przepustnica powietrza
numery OEM:
AUDI      06A 133 062 AT
SEAT      06A 133 062 AT
SKODA      06A 133 062 AT
VOLKSWAGEN      06A 133 062 AT

Zastosowanie Przepustnica powietrza 408-238-323-014Z SIEMENS VDO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.