Długość [mm] | 1736 | |
Szerokość [mm] | 21,36 | |
Ilość żeber | 6 | |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) | |
nr EAN | 7316574566242 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 31047 SKF
AUDI | 03C 145 299 C | |
AUDI | 03C 145 299 Q | |
AUDI | 1J0 145 276 | |
AUDI | 1J0 145 276 B | |
AUDI | 1J0 145 299 | |
AUDI | 6Q0 260 849 | |
AUDI | 6Q0 260 849 A | |
AUDI | 6Q0 260 849 C | |
AUDI | 6Q0 260 849 E | |
AUDI | 6QD 145 276 | |
CITROËN | 5750.X7 | |
CITROËN | 5750.YF | |
CITROËN | 5750.Z5 | |
FIAT | 71749451 | |
FIAT | 9638464180 | |
PEUGEOT | 5750.X3 | |
PEUGEOT | 5750.YF | |
PEUGEOT | 5750.Z4 | |
SEAT | 03C 145 299 C | |
SEAT | 03C 145 299 Q | |
SEAT | 1J0 145 276 | |
SEAT | 1J0 145 276 B | |
SEAT | 1J0 145 299 | |
SEAT | 6Q0 260 849 | |
SEAT | 6Q0 260 849 A | |
SEAT | 6Q0 260 849 C | |
SEAT | 6Q0 260 849 E | |
SEAT | 6QD 145 276 | |
SKODA | 03C 145 299 C | |
SKODA | 03C 145 299 Q | |
SKODA | 1J0 145 276 | |
SKODA | 1J0 145 276 B | |
SKODA | 1J0 145 299 | |
SKODA | 6Q0 260 849 | |
SKODA | 6Q0 260 849 A | |
SKODA | 6Q0 260 849 C | |
SKODA | 6Q0 260 849 E | |
SKODA | 6QD 145 276 | |
SKODA | 6QD 145 276 B | |
VOLKSWAGEN | 03C 145 299 C | |
VOLKSWAGEN | 03C 145 299 Q | |
VOLKSWAGEN | 1J0 145 276 | |
VOLKSWAGEN | 1J0 145 276 B | |
VOLKSWAGEN | 1J0 145 299 | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 260 849 | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 260 849 A | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 260 849 C | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 260 849 E | |
VOLKSWAGEN | 6QD 145 276 |
Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 31047 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 31047 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020