Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 730 | |
Ciężar [kg] | 0,16 | |
Opór [Ohm] | 2,1 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV602 SKV
AUDI | 030906265BS | |
AUDI | 030906265BT | |
AUDI | 036906265 | |
AUDI | 03D906265B | |
AUDI | 03D906265C | |
AUDI | 06A906265 | |
AUDI | 06A906265B | |
AUDI | 06A906265E | |
AUDI | 06A906265F | |
AUDI | 06A906265G | |
SEAT | 030906265BS | |
SEAT | 030906265BT | |
SEAT | 036906265 | |
SEAT | 03D906265B | |
SEAT | 03D906265C | |
SEAT | 06A906265 | |
SEAT | 06A906265B | |
SEAT | 06A906265E | |
SEAT | 06A906265F | |
SEAT | 06A906265G | |
SKODA | 030906265BS | |
SKODA | 030906265BT | |
SKODA | 036906265 | |
SKODA | 03D906265B | |
SKODA | 03D906265C | |
SKODA | 06A906265 | |
SKODA | 06A906265B | |
SKODA | 06A906265E | |
SKODA | 06A906265F | |
SKODA | 06A906265G | |
VOLKSWAGEN | 030906265BS | |
VOLKSWAGEN | 030906265BT | |
VOLKSWAGEN | 036906265 | |
VOLKSWAGEN | 03D906265B | |
VOLKSWAGEN | 03D906265C | |
VOLKSWAGEN | 06A906265 | |
VOLKSWAGEN | 06A906265B | |
VOLKSWAGEN | 06A906265E | |
VOLKSWAGEN | 06A906265F | |
VOLKSWAGEN | 06A906265G | |
LAMBORGHINI | 030906265BS | |
LAMBORGHINI | 030906265BT | |
LAMBORGHINI | 036906265 | |
LAMBORGHINI | 03D906265B | |
LAMBORGHINI | 03D906265C | |
LAMBORGHINI | 06A906265 | |
LAMBORGHINI | 06A906265B | |
LAMBORGHINI | 06A906265E | |
LAMBORGHINI | 06A906265F | |
LAMBORGHINI | 06A906265G | |
BENTLEY | 030906265BS | |
BENTLEY | 030906265BT | |
BENTLEY | 036906265 | |
BENTLEY | 03D906265B | |
BENTLEY | 03D906265C | |
BENTLEY | 06A906265 | |
BENTLEY | 06A906265B | |
BENTLEY | 06A906265E | |
BENTLEY | 06A906265F | |
BENTLEY | 06A906265G |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV602 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.