Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 565 |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | Sonda lambda |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV696 SKV
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
INDICA, SAFARI, TELCOLINE, INDIGO, INDIGO MARINA, INDICA VISTA, INDIGO MANZA
1618HC, 1618Z7, 1628CW, 1628HN, 1628HR, 96229974, 96229975, 96229997, 96359785, 9665104080
1618HC, 1618Z7, 1628CW, 1628HN, 1628HR, 96229974, 96229975, 96229997, 96359785, 9665104080
96359782
9635978280, 9635978580
96359782
216798843
ALFA ROMEO | 96359782 | |
CITROËN | 1618HC | |
CITROËN | 1618Z7 | |
CITROËN | 1628CW | |
CITROËN | 1628HN | |
CITROËN | 1628HR | |
CITROËN | 96229974 | |
CITROËN | 96229975 | |
CITROËN | 96229997 | |
CITROËN | 96359785 | |
CITROËN | 9665104080 | |
FIAT | 96359782 | |
LANCIA | 96359782 | |
PEUGEOT | 1618HC | |
PEUGEOT | 1618Z7 | |
PEUGEOT | 1628CW | |
PEUGEOT | 1628HN | |
PEUGEOT | 1628HR | |
PEUGEOT | 96229974 | |
PEUGEOT | 96229975 | |
PEUGEOT | 96229997 | |
PEUGEOT | 96359785 | |
PEUGEOT | 9665104080 | |
RENAULT | 9635978280 | |
RENAULT | 9635978580 | |
DACIA | 9635978280 | |
DACIA | 9635978580 | |
TATA (TELCO) | 216798843 | |
FERRARI | 96359782 | |
MASERATI | 96359782 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV696 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.