Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Iveco S-WAY AD260S40P (2019-???) 400km » KTT040038 thermotec
wybrany samochód: 
Iveco S-way Ad260s40p (2019-???) 400km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040038 THERMOTEC

KTT040038 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040038
225.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040038

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO
Ø koła pasowego [mm]110
ID sprężarki6SE
ID sprężarki7SE
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040038 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
AUDI      034 260 805 D
AUDI      034260805B
AUDI      034260805E
AUDI      034260808
AUDI      034260808A
AUDI      034260808B
AUDI      034260808C
AUDI      07E01328
AUDI      34260805
AUDI      34260808
AUDI      472001620
AUDI      6Q080806G
AUDI      6Q0820803D
AUDI      6Q0820803DX
AUDI      6Q0820803F
AUDI      6Q0820803G
AUDI      6Q0820803GX
AUDI      6Q0820803HX
AUDI      6Q8820803P
AUDI      6Q8820803Q
AUDI      6R0820803D
AUDI      8Z0260805
AUDI      8Z0260805A
AUDI      8Z0260808A
VOLKSWAGEN      6Q0820803DX
VOLKSWAGEN      6Q0820803HX
VOLKSWAGEN      6R0820803D
VOLKSWAGEN      6R0820803F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040038 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.