Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.0 (1988.07-1991.09) 115km » 1950 tomex-c
wybrany samochód: 
Audi 90 B3 (893, 894, 8a2) 2.0 (1988.07-1991.09) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KLOCKI HAMULC. MERCEDES W166 ML-KLASA 11- PRZÓD 1950 TOMEX-C

1950 KLOCKI HAMULC. MERCEDES W166 ML-KLASA  11- PRZÓD TOMEX-C
123.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1950

producent:

TOMEX-C

do aut z pakietem sportowym AMG
przygotowany dla wskaźnika zużycia
oś przednia
Grubość [mm] : 17,3
Szerokość [mm] : 192,5
Wysokość [mm] : 72
Ciężar [kg] : 2,9
System hamulcowy : ATE
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 0064203620
Numer dostawcy: TX 19-50
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KLOCKI HAMULC. MERCEDES W166 ML-KLASA 11- PRZÓD 1950 TOMEX-C

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      006 420 36 20
MERCEDES-BENZ      007 420 79 20
MERCEDES-BENZ      008 420 00 20
MERCEDES-BENZ      A 006 420 36 20
MERCEDES-BENZ      A 007 420 79 20
MERCEDES-BENZ      A 008 420 00 20
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KLOCKI HAMULC. MERCEDES W166 ML-KLASA 11- PRZÓD 1950 TOMEX-C w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.