Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe Opel OMEGA A (V87) 2.3 D (F19, M19, N19) (1986.10-1994.03) 73km » 1962 tomex-c
wybrany samochód: 
Opel Omega A (v87) 2.3 D (f19, M19, N19) (1986.10-1994.03) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KLOCKI HAMULC. HYUNDAI I30 16- TYŁ 1962 TOMEX-C

69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

1962

producent:

TOMEX-C

(252x56mm) VW LT 28-35 I nadw. zamkn. 04/75-06/96 LT 28-35 I 04/75-06/96 LT 28 I Bus 04/75-06/96
oś tylna
Średnica [mm] : 252
Szerokość [mm] : 56
Ciężar [kg] : 2,82
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 281698527GV
Numer dostawcy: TX 20-49
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KLOCKI HAMULC. HYUNDAI I30 16- TYŁ 1962 TOMEX-C

numery OEM:
VOLKSWAGEN      281609527A
VOLKSWAGEN      281609527AV
VOLKSWAGEN      281609527AX
VOLKSWAGEN      281609527H
VOLKSWAGEN      281609528
VOLKSWAGEN      281609528AV
VOLKSWAGEN      281609528H
VOLKSWAGEN      281609531
VOLKSWAGEN      281609531C
VOLKSWAGEN      281609531J
VOLKSWAGEN      281609532C
VOLKSWAGEN      281698527AV
VOLKSWAGEN      281698527GV
VOLKSWAGEN      281698527GX
VAG      281609527A
VAG      281609527AV
VAG      281609527AX
VAG      281609527H
VAG      281609528
VAG      281609528AV
VAG      281609528H
VAG      281609531
VAG      281609531C
VAG      281609531J
VAG      281609532C
VAG      281698527AV
VAG      281698527GV
VAG      281698527GX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KLOCKI HAMULC. HYUNDAI I30 16- TYŁ 1962 TOMEX-C w samochodach:

Opinie Klientów o KLOCKI HAMULC. HYUNDAI I30 16- TYŁ 1962 TOMEX-C:

2023-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.