Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Fiat FIORINO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (225_) 1.3 JTD Multijet (225BXB1A, 225BXB11) (2007.11-???) 75km » 107 664 topran
wybrany samochód: 
Fiat Fiorino Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (225_) 1.3 Jtd Multijet (225bxb1a, 225bxb11) (2007.11-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator 107 664 TOPRAN

107 664 Łożyskowanie, amortyzator TOPRAN
topran 107 664
Łożyskowanie, amortyzator 107 664
107 664
topran 107 664 Łożyskowanie, amortyzator
Łożyskowanie, amortyzator 107 664 topran
Łożyskowanie, amortyzator 107 664 topran
Łożyskowanie, amortyzator 107 664 topran
Łożyskowanie, amortyzator 107 664 topran
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

107 664

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowygóra
Rodzaj łożyskowaniaPoduszka gumowa
Ilość na oś2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator 107 664 TOPRAN

Poduszka kolumny Mc Phersona góra/tył L/P pasuje do: AUDI A4 B5 1.6-2.8 11.94-09.01
numery OEM:
AUDI      8D0 512 335

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator 107 664 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie, amortyzator 107 664 TOPRAN:

2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).