Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 110 350 topran

Korpus termostatu 110 350 TOPRAN

110 350 Korpus termostatu TOPRAN
158.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

110 350

producent:

TOPRAN

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z termostatem
Ogrzewanie/chłodzenie z dwoma złączami termoprzekaźnika
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Sposób montażu montowany wcześniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pokrywą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem temperatury
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Materiał obudowy GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Temperatura otwarcia [°c] 87

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu 110 350 TOPRAN

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) pasuje do: AUDI A2 SKODA OCTAVIA II VW NEW BEETLE 1.4 02.00-09.10

Korpus termostatu 110 350 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Korpus termostatu 110 350 producenta TOPRAN

AUDI

032121111AH, 032121111AM, 032121111BE

VOLKSWAGEN

032121111AH, 032121111AM, 032121111BE

numery OEM:
AUDI      032 121 111AH
AUDI      032 121 111AM
AUDI      032 121 111BE
VOLKSWAGEN      032 121 111AH
VOLKSWAGEN      032 121 111AM
VOLKSWAGEN      032 121 111BE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu 110 350 TOPRAN w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.