Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » wahacz, tuleje wahacza » tuleje wahacza Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) (1996.07-2001.10) 205km » 502 582 topran
wybrany samochód: 
Lancia Kappa Sw (838_) 2.0 16v Turbo (838bb1aa) (1996.07-2001.10) 205km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tuleja wahacza 502 582 TOPRAN

502 582 Tuleja wahacza TOPRAN
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

502 582

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Rodzaj wahaczadla wahacza poprzecznego
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyz przodu
Strona zabudowyz tyłu
Ilość na oś4
średnica zewnętrzna [mm]39
Średnica wewnętrzna [mm]10
Szerokość [mm]32

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 502 582 TOPRAN

Silentblock wahacza przód z przodu/z tyłu L/P (10x39x32 mm) pasuje do: BMW 5 (F10), 5 (F11), 5 GRAN TURISMO (F07), 6 (F12), 6 (F13), 6 GRAN COUPE (F06), 7 (F01, F02, F03, F04) 2.0-6.0 09.08-10.18
numery OEM:
BMW      3112 6 775 981
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tuleja wahacza 502 582 TOPRAN w samochodach:

Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu. 
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.