Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 631 951 topran

Cięgło, hamulec postojowy 631 951 TOPRAN

631 951 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

631 951

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 631 951 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1657mm/1480mm) pasuje do: DACIA SANDERO II, RENAULT SANDERO/STEPWAY II 0.9-1.6 10.12-

Cięgło, hamulec postojowy 631 951 ma zastosowanie do modeli samochodów

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy 631 951 producenta TOPRAN

DACIA

364005982R

numery OEM:
RENAULT      3640 059 82R
DACIA      3640 059 82R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 631 951 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.