Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Daimler 2.8 - 5.3 Sovereign 2.8 (1969.10-1975.05) 149km » 639 311 topran
wybrany samochód: 
Daimler 2.8 - 5.3 Sovereign 2.8 (1969.10-1975.05) 149km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 639 311 TOPRAN

639 311 Korpus przepustnicy TOPRAN
463.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

639 311

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Tryb pracyelektryczny
Ilość biegunów6
Napięcie znamionowe [V]12
Kształt obudowy wtyczkiprostokątny
Materiał obudowyAluminium
Dolot - Ø [mm]58
Nowa część
niewymagany zwrot starej części

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 639 311 TOPRAN

Przepustnica powietrza pasuje do: DACIA DUSTER, LOGAN, LOGAN II, LOGAN MCV, SANDERO, RENAULT CLIO II, ESPACE IV, GRAND SCENIC II, KANGOO, KANGOO BE BOP, KANGOO EXPRESS, KANGOO II 1.4-2.0 09.98-
numery OEM:
RENAULT      8200 051 274
RENAULT      8200 063 652
RENAULT      8200 083 206
RENAULT      8200 123 061
DACIA      8200 051 274
DACIA      8200 063 652
DACIA      8200 083 206
DACIA      8200 123 061
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 639 311 TOPRAN w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.