Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Opel VIVARO B Furgon (X82) 1.6 CDTI (05) (2016.08-???) 95km » DB4115 trw
wybrany samochód: 
Opel Vivaro B Furgon (x82) 1.6 Cdti (05) (2016.08-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4115 TRW

DB4115 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4115
Bęben hamulcowy DB4115
DB4115
trw DB4115 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4115 trw
Bęben hamulcowy DB4115 trw
Bęben hamulcowy DB4115 trw
145.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4115

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego200,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]201
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]55
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
nr EAN3322937075744

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4115 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: AUDI 100 C3, 80 B4, FORD ESCORT V, RENAULT 4/MINIVAN, TOYOTA CARINA E VI, CARINA VII, COROLLA, SPRINTER CARIB, VW GOLF III, TRANSPORTER T2 1.1-2.0D 08.75-06.02
numery OEM:
TOYOTA      42431-12130
TOYOTA      42431-12180
TOYOTA      42431-20250

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4115 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4115 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.