Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4238B trw

Bęben hamulcowy DB4238B TRW

DB4238B Bęben hamulcowy TRW
295.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4238B

producent:

TRW

Średnica bębna hamulcowego 203
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 204,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 46,5
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 108
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez pierścienia nadajnika impulsów ABS
nr EAN 3322937811489

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4238B TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: CITROEN XSARA, XSARA/HATCHBACK, ZX, PEUGEOT 306 1.4-2.0D 03.91-03.05

Bęben hamulcowy DB4238B ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Bęben hamulcowy DB4238B producenta TRW

CITROËN

424740

PEUGEOT

424740

numery OEM:
CITROËN      4247 40
PEUGEOT      4247 40
zamienniki:
BT458
brak
FTE automotive GmbH
18-0245
brak
METELLI CIFAM
18-0245K
brak
METELLI CIFAM
251906
brak
NK
7120.00
brak
REMSA

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4238B TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4238B TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.