Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Citroën JUMPY II Furgon 2.0 HDi 140 (2007.01-2016.03) 136km » GCH1315 trw
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy Ii Furgon 2.0 Hdi 140 (2007.01-2016.03) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy GCH1315 TRW

GCH1315 Cięgło, hamulec postojowy TRW
trw GCH1315
Cięgło, hamulec postojowy GCH1315
GCH1315
trw GCH1315 Cięgło, hamulec postojowy

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH1315

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1656
Typ układu hamulcowegoHamulec bębnowy
Sekcjaczęść tylna
parzyste numery artykułówGCH1316
nr EAN3322937249282
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH1315 TRW

Linka hamulca ręcznego tył L (1656mm, rodzaj hamulca: bębnowy) pasuje do: PEUGEOT 306, 306/HATCHBACK 1.1-1.9D 04.93-07.01
numery OEM:
PEUGEOT      4745 97

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH1315 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH1315 TRW:

Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Łódź
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.