Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel ASTRA H CLASSIC liftback (A04) 1.7 CDTI (L48) (2009.01-???) 110km » PMH602 trw
wybrany samochód: 
Opel Astra H Classic Liftback (a04) 1.7 Cdti (l48) (2009.01-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMH602 TRW

PMH602 Pompa hamulcowa TRW
185.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMH602

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rozmiar gwintu 2M12x1
Ilość połączeń4
Ograniczenia producentaATE
Średnica 1 [mm]22,2
nr EAN3322937278671

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH602 TRW

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: CITROEN XSARA, PEUGEOT 206, 306 1.4-2.0D 05.93-
numery OEM:
CITROËN      4601 F9
CITROËN      4601 J3
PEUGEOT      4601 F9
PEUGEOT      4601 N3
zamienniki:
0 204 123 502
brak
BOSCH
402255
brak
VALEO
H22996.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 61 045
brak
BREMBO
FHM1099
brak
FERODO
5943
brak
Car S.p.A (InterCar)
41067
brak
A.B.S.
4006602
brak
GIRLING
821932
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH602 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.