Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1950 lpr

Pompa hamulcowa 1950 LPR

1950 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1950
Pompa hamulcowa 1950
1950
lpr 1950 Pompa hamulcowa
138.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1950, P06840

numer części:

1950

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
Materiał Aluminium
System hamulcowy ATE
otwór Ø [mm] 22,2
nr EAN 8032532024737

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1950 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: CITROEN XSARA, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI, PEUGEOT 206, 306, 306/HATCHBACK, 306/KOMBI 1.4-2.0D 04.93-

Pompa hamulcowa 1950 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Pompa hamulcowa 1950 producenta LPR

PEUGEOT

4601F9, 4601N3

CITROËN

4601F9, 4601J3

numery OEM:
CITROËN      4601F9
CITROËN      4601J3
PEUGEOT      4601F9
PEUGEOT      4601N3
zamienniki:
0 204 123 502
brak
BOSCH
402255
brak
VALEO
H22996.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 61 045
brak
BREMBO
FHM1099
brak
FERODO
4006602
brak
GIRLING
821932
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1950 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.