Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Isuzu N (5th Generation) NPR 77 (2005-???) 131km » 1950 lpr
wybrany samochód: 
Isuzu N (5th Generation) Npr 77 (2005-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1950 LPR

1950 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1950
Pompa hamulcowa 1950
1950
lpr 1950 Pompa hamulcowa
132.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 13.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1950, P06840

numer części:

1950

dostawca:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałAluminium
System hamulcowyATE
otwór Ø [mm]22,2
nr EAN8032532024737
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1950 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: CITROEN XSARA, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI PEUGEOT 206, 306, 306/HATCHBACK, 306/KOMBI 1.4-2.0D 04.93-
numery OEM:
CITROËN      4601F9
CITROËN      4601J3
PEUGEOT      4601F9
PEUGEOT      4601N3
zamienniki:
0 204 123 502
brak
BOSCH
402255
brak
VALEO
H22996.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 61 045
brak
BREMBO
FHM1099
brak
FERODO
4006602
brak
GIRLING
821932
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1950 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1950 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.