Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 1.8 (2006.03-2012.09) 125km » PML401 trw
wybrany samochód: 
Ford Focus Ii Turnier (da_, Ffs, Ds) 1.8 (2006.03-2012.09) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML401 TRW

PML401 Pompa hamulcowa TRW
trw PML401
Pompa hamulcowa PML401
PML401
trw PML401 Pompa hamulcowa
240.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PML401

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBOSCH
Rozmiar gwintu 1M12x1
Rozmiar gwintu 2M12x1
Średnica [mm]25,4
nr EAN3322938159177

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML401 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 5-T (B906), VW CRAFTER 30-35, CRAFTER 30-50 1.8-3.5 04.06-12.18
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 431 73 01
MERCEDES-BENZ      A 000 431 73 01
VOLKSWAGEN      2E0 611 017

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML401 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.