Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Renault MASTER II Autobus (JD) 2.8 dTI (JD0B, JD0F, JD1B, JD1F) (1998.07-2001.10) 114km » V10-0384 vaico
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Autobus (jd) 2.8 Dti (jd0b, Jd0f, Jd1b, Jd1f) (1998.07-2001.10) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0384 VAICO

V10-0384 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-0384
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0384
V10-0384
57.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-0384

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]60000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Typ skrzyni biegów01M
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 4-biegowa
Ciężar [kg]0,506
nr EAN4046001304057

skład zestawu:
V10-0381 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V10-2499 Uszczelka, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0384 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES V (638/2), AUDI 80 B4, A3, A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C4, A6 C5, A8 D2, CABRIOLET B3, COUPE B3, FORD GALAXY I, SEAT ALHAMBRA 1.4-4.2 05.89-03.10
numery OEM:
AUDI      01M 325 429
AUDI      01M 325 429 S1
SEAT      01M 325 429
SEAT      01M 325 429 S1
SEAT      1M325429
SKODA      01M 325 429
SKODA      1M325429
VOLKSWAGEN      01M 325 429
VOLKSWAGEN      01M 325 429 S1
VAG      01M 325 429
VAG      01M 325 429 S1
VAG      1M 325 429
VAG      1M 325 429 S1

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0384 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.