Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Dodge NITRO 3.7 4WD (2006.09-2012.12) 214km » V10-2287 vaico
wybrany samochód: 
Dodge Nitro 3.7 4wd (2006.09-2012.12) 214km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-2287 VAICO

V10-2287 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-2287
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-2287
V10-2287
125.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

0BH 325 183 A, 0BH 325 183 B, 0BH 325 183 D

numer części:

V10-2287

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Typ skrzyni biegówDQ380
Typ skrzyni biegówDQ400E
Typ skrzyni biegówDQ500
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 7-biegowa
Wysokość [mm]138
średnica zewnętrzna [mm]58
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z mechaniczną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Ciężar [kg]0,121
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4046001556357

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-2287 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A3, Q3, R8, R8 SPYDER, TT, CUPRA FORMENTOR, SEAT ALHAMBRA, TARRACO, SKODA KODIAQ I, VW ARTEON, GOLF VII, MULTIVAN T5, MULTIVAN T6 1.4H-5.2 04.07-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      0BH 325 183 B kit1
VAG      0BH 325 183 A kit
VAG      0BH 325 183 B kit
VAG      0BH 325 183 B kit1
VAG      0BH 325 183 D kit
VAG      BH 325 183 A kit
VAG      BH 325 183 B kit
VAG      BH 325 183 D kit

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-2287 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.