Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-2535 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-2535 VAICO

V10-2535 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V10-2535
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-2535
V10-2535
vaico V10-2535 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-2535 vaico
67.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V10-2535

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów 01J 301 383 N
Rodzaj skrzyni biegów skrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Typ skrzyni biegów 01J
Typ skrzyni biegów 01J 301 383 R
Ciężar [kg] 0,516
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001582424

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-2535 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 C5, A8 D3 1.6-6.0 01.97-07.10
numery OEM:
AUDI      01J 301 517 B
AUDI      1J301517B
SEAT      01J 301 517 B
SEAT      1J301517B
SKODA      01J 301 517 B
SKODA      1J301517B
VOLKSWAGEN      01J 301 517 B
VOLKSWAGEN      1J301517B
VAG      01J 301 517 B
VAG      01J 301 519 L
VAG      1J 301 517 B
VAG      1J 301 519 L

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-2535 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.