Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Fiat DUCATO Platforma / podwozie (244_) 2.8 JTD (2002.04-2006.07) 128km » V10-2601 vaico
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Platforma / Podwozie (244_) 2.8 Jtd (2002.04-2006.07) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-2601 VAICO

V10-2601 Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V10-2601
Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-2601
198.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-2601

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez silnika elektrycznego
Rok modelowy od2002
Ciężar [kg]1,11
nr EAN4046001587771

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-2601 VAICO

Mechanizm wycieraczek przód (bez silnika) pasuje do: AUDI A6 C5 01.97-01.05
numery OEM:
SEAT      4B1 955 603 B
SKODA      4B1 955 603 B
VOLKSWAGEN      4B1 955 603 B
VAG      4B1 955 603 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-2601 VAICO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.