Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.5 TDI quattro (1997.09-2001.09) 150km » V20-30036 vaico
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) 2.5 Tdi Quattro (1997.09-2001.09) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität V20-30036 VAICO

V20-30036 Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität VAICO
451.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V20-30036

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz prawej
Ciężar [kg]0,36
nr EAN4046001600562

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität V20-30036 VAICO

Linka hamulca ręcznego tył P pasuje do: BMW 7 (E65, E66, E67) 3.0-6.0 07.01-08.08
numery OEM:
BMW      1 165 911
BMW      34 40 1 165 911
BMW      34 40 6 767 825
BMW      34 43 6 780 017
BMW      6 767 825
BMW      6 780 017
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität V20-30036 VAICO w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.