Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 4.2 quattro (1999.02-2000.04) 238km » V42-0926 vaico
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) 4.2 Quattro (1999.02-2000.04) 238km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V42-0926 VAICO

371.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V42-0926

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez silnika elektrycznego
nr EAN4062375255788

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V42-0926 VAICO

Mechanizm wycieraczek przód (bez silnika) pasuje do: DACIA DUSTER, DUSTER/SUV, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, SANDERO, RENAULT LOGAN I, SANDERO/STEPWAY I 08.04-
numery OEM:
RENAULT      6001546833
RENAULT      6001547913
RENAULT      6001550803
RENAULT      8200619512 PART
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V42-0926 VAICO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.