Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD (1992.09-1998.12) 147km » 7700858979 various suppliers
wybrany samochód: 
Saab 9000 2.0 -16 Turbo Cd (1992.09-1998.12) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

TULEJA PÓŁOSI RENAULT 7700858979 VARIOUS SUPPLIERS

7700858979 TULEJA PÓŁOSI RENAULT VARIOUS SUPPLIERS
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7700858979

Megane II Scenic II Laguna II
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 7700858979
Numer dostawcy: 7700858979

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TULEJA PÓŁOSI RENAULT 7700858979 VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
RENAULT      7700858979
RENAULT      82 00 087 856
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie TULEJA PÓŁOSI RENAULT 7700858979 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.