Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 408-238-425-005Z vdo

Korpus przepustnicy 408-238-425-005Z VDO

408-238-425-005Z Korpus przepustnicy VDO
vdo 408-238-425-005Z
Korpus przepustnicy 408-238-425-005Z
408-238-425-005Z
vdo 408-238-425-005Z Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 408-238-425-005Z vdo
Korpus przepustnicy 408-238-425-005Z vdo
Korpus przepustnicy 408-238-425-005Z vdo
Korpus przepustnicy 408-238-425-005Z vdo
Korpus przepustnicy 408-238-425-005Z vdo
1,331.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

408-238-425-005Z

producent:

VDO

Tryb pracy elektroniczny
Średnica [mm] 64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE) 
nr EAN 4103590940612

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 408-238-425-005Z VDO

PRZEPUSTNICA POWIETRZA BMW 1 E87 03-

Korpus przepustnicy 408-238-425-005Z ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Korpus przepustnicy 408-238-425-005Z producenta VDO

BMW

0151537, 1439580, 13540151537, 13541439580

numery OEM:
BMW      0 151 537
BMW      1 439 580
BMW      13 54 0 151 537
BMW      13 54 1 439 580
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 408-238-425-005Z VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 408-238-425-005Z VDO:

Mariusz, Łęgowo
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

VDO