
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość przewodu [mm] | 720 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,156 |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 4046001359743 |
Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0015 VEMO
| AUDI | 058 906 265 C | |
| AUDI | 058 906 265 V | |
| AUDI | 06A 906 262 AM | |
| AUDI | 06A 906 262 BL | |
| AUDI | 06C 906 265 | |
| AUDI | 06C 906 265 D | |
| AUDI | 58 906 265 C | |
| AUDI | 58 906 265 V | |
| SEAT | 058 906 265 C | |
| SEAT | 058 906 265 V | |
| SEAT | 06A 906 262 AM | |
| SEAT | 06A 906 262 BL | |
| SEAT | 06C 906 265 | |
| SEAT | 58906265C | |
| SEAT | 6A9 062 62A M | |
| SEAT | 6A9 062 62B L | |
| SEAT | 6C906265 | |
| SKODA | 058 906 265 C | |
| SKODA | 058 906 265 V | |
| SKODA | 06A 906 262 AM | |
| SKODA | 06A 906 262 BL | |
| SKODA | 06C 906 265 | |
| SKODA | 58 906 265 C | |
| SKODA | 58 906 265 V | |
| SKODA | 6A9 062 62A M | |
| SKODA | 6A9 062 62B L | |
| SKODA | 6C906265 | |
| VOLKSWAGEN | 058 906 265 C | |
| VOLKSWAGEN | 058 906 265 V | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AM | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 BL | |
| VOLKSWAGEN | 06C 906 265 | |
| VOLKSWAGEN | 06C 906 265 D | |
| VOLKSWAGEN | 58 906 265 C | |
| VOLKSWAGEN | 58 906 265 V | |
| VOLKSWAGEN | 6A 906 262 AM | |
| VAG | 058 906 265 C | |
| VAG | 058 906 265 V | |
| VAG | 06A 906 262 AM | |
| VAG | 06A 906 262 BL | |
| VAG | 06C 906 265 | |
| VAG | 06C 906 265 D | |
| VAG | 58 906 265 C | |
| VAG | 58 906 265 V | |
| VAG | 6A 906 262 BL | |
| VAG | 6C 906 265 | |
| VAG | 6C 906 265 D |
Zastosowanie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0015 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0015 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.