| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość przewodu [mm] | 1290 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | czarny |
| dla numeru OE | 021 906 265 AA |
| Ciężar [kg] | 0,21394 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość [mm] | 1400 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 4 |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 4046001331442 |
Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0028 VEMO
| AUDI | 021 906 265 AA | |
| AUDI | 021 906 265 AE | |
| AUDI | 021 906 265 AL | |
| AUDI | 021 906 265 AQ | |
| AUDI | 021906265AQ | |
| AUDI | 21 906 265 AA | |
| AUDI | 21 906 265 AE | |
| AUDI | 21 906 265 AQ | |
| SEAT | 021 906 265 AA | |
| SEAT | 021 906 265 AE | |
| SEAT | 021 906 265 AL | |
| SEAT | 021 906 265 AQ | |
| SEAT | 219 062 65A A | |
| SEAT | 219 062 65A E | |
| SEAT | 219 062 65A Q | |
| SKODA | 021 906 265 AA | |
| SKODA | 021 906 265 AE | |
| SKODA | 021 906 265 AL | |
| SKODA | 021 906 265 AQ | |
| SKODA | 219 062 65A A | |
| SKODA | 219 062 65A E | |
| SKODA | 219 062 65A Q | |
| VOLKSWAGEN | 021 906 265 AA | |
| VOLKSWAGEN | 021 906 265 AE | |
| VOLKSWAGEN | 021 906 265 AL | |
| VOLKSWAGEN | 021 906 265 AQ | |
| VOLKSWAGEN | 21 906 265 AA | |
| VOLKSWAGEN | 21 906 265 AE | |
| VOLKSWAGEN | 21 906 265 AL | |
| VOLKSWAGEN | 21 906 265 AQ | |
| VAG | 021 906 265 AA | |
| VAG | 021 906 265 AE | |
| VAG | 021 906 265 AL | |
| VAG | 021 906 265 AQ | |
| VAG | 21 906 265 AA | |
| VAG | 21 906 265 AE | |
| VAG | 21 906 265 AQ |
Zastosowanie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0028 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0028 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.