Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 (2009.05-2017.12) 140km » V22-72-0093 vemo
wybrany samochód: 
Skoda Yeti (5l) 2.0 Tdi 4x4 (2009.05-2017.12) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V22-72-0093 VEMO

V22-72-0093 Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality VEMO
vemo V22-72-0093
97.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:8 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V22-72-0093

dostawca:

VEMO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Dynamika hamowania/jazdydla pojazdów z ABS
Długość przewodu [mm]680
Rodzaj czujnikaCzujnik Hall'a
Ilość biegunów2
Napięcie znamionowe [V]12
Długość 1 [mm]780
Kształt obudowy wtyczkikanciasty
Wymagana ilość2
Długość [mm]770
Długość przewodu [mm]735
Ciężar [kg]0,118
nr EAN4046001587023
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V22-72-0093 VEMO

Czujnik ABS tył L/P pasuje do: CITROEN C4, C4 I, PEUGEOT 307, 307/KOMBI 1.4-2.0D 08.00-12.12
numery OEM:
CITROËN      4545.F6
CITROËN      96 619 749 80
CITROËN      9652696980
PEUGEOT      4545.F6

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V22-72-0093 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V22-72-0093 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.