Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Land Rover DISCOVERY I (LJ) 3.5 4x4 (1989.11-1990.09) 114km » V46-92-0319 vemo
wybrany samochód: 
Land Rover Discovery I (lj) 3.5 4x4 (1989.11-1990.09) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V46-92-0319 VEMO

V46-92-0319 Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality VEMO
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V46-92-0319

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Średnica wewnętrzna [mm]74,9
Szerokość [mm]7,7
średnica zewnętrzna [mm]84,5
Ilość zębów, pierścień ABS26
Ciężar [kg]0,05
nr EAN4046001921001

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V46-92-0319 VEMO

Pierścień ABS przód L/P pasuje do: RENAULT 19 II, 19 II CHAMADE, CLIO I, CLIO II, KANGOO, KANGOO EXPRESS 1.2-2.0 05.90-
numery OEM:
RENAULT      77 00 867 344
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V46-92-0319 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V46-92-0319 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.