Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » 03F198158B volkswagen

ZESTAW ROZRZĄDU VAG 03F198158B VOLKSWAGEN

03F198158B ZESTAW ROZRZĄDU VAG VOLKSWAGEN
492.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

03F198158B

producent:

VOLKSWAGEN

ZESTAW ROZRZĄDU VAG
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 03F198158B
Numer dostawcy: 03F198158B
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW ROZRZĄDU VAG 03F198158B VOLKSWAGEN

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĽDU VW 1,2TSI 09- Z KOŁAMI (BEZ USZCZELNIEŃ)
numery OEM:
VOLKSWAGEN      03F198158B
VAG      03F 105 209 G
VAG      03F 109 571 F
VAG      03F 198 158 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZESTAW ROZRZĄDU VAG 03F198158B VOLKSWAGEN w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.