Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 Turbo (2005.04-???) 147km » 06L 115 562B volkswagen
wybrany samochód: 
Renault Vel Satis (bj0_) 2.0 Turbo (2005.04-???) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr olej 06L 115 562B VOLKSWAGEN

06L 115 562B Filtr olej VOLKSWAGEN
70.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

06L 115 562B

producent:

VOLKSWAGEN

AUDI A1, A3, A4 ALLROAD B8, A4 ALLROAD B9, A4 B8, A4 B9, A5, A6 C7, A6 C8, A7, A8 D4, Q2, Q3, Q5, Q7, Q8, TT, CUP

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr olej 06L 115 562B VOLKSWAGEN

Filtr oleju, wkład filtra pasuje do: AUDI A1, A3, A4 ALLROAD B8, A4 ALLROAD B9, A4 B8, A4 B9, A5, A6 C7, A6 C8, A7, A8 D4, Q2, Q3, Q5, Q7, Q8, TT, CUPRA ATECA, FORMENTOR, LEON 10.07-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr olej 06L 115 562B VOLKSWAGEN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr olej 06L 115 562B VOLKSWAGEN:

Benedykt, Gdańsk
2020-12-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Benedykt, Gdańsk
2022-11-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.