Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I11017YMT yamato

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11017YMT Yamato

I11017YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I11017YMT
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11017YMT
I11017YMT
yamato I11017YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11017YMT yamato
29.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I11017YMT

producent:

Yamato

Gwint zewn. [mm] M 12 x 1,25
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymagana ilość 2
nr EAN 5900427506916

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11017YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: NISSAN 100NX, 180SX, 240SX, AD, ALMERA I, ALTIMA, AVENIR, BLUEBIRD, PRIMERA, SENTRA V, SERENA, SUNNY III, SUNNY III/KOMBI, VANETTE CARGO 1.3-2.5 11.83-
numery OEM:
NISSAN      -48520-01E26
NISSAN      -48520-50Y25
NISSAN      48520 01E00
NISSAN      48520 02E25
NISSAN      48520 02E26
NISSAN      48520 73J25
NISSAN      48520-50J25

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11017YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11017YMT Yamato:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.