Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Porsche 911 (996) 3.6 GT3 (1999.03-2005.08) 360km » J10309YMT yamato
wybrany samochód: 
Porsche 911 (996) 3.6 Gt3 (1999.03-2005.08) 360km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza J10309YMT Yamato

J10309YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J10309YMT
Sworzeń wahacza J10309YMT
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

J10309YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]69,5
średnica zewnętrzna [mm]40,0
Kolorszary
MateriałStal
Powierzchniafosforanowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem osadczym sprężynującym
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Łeb sworznia Ø [mm]16
Rodzaj wahaczadla wahacza poprzecznego
nr EAN5900427587472

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J10309YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 14,5mm, z pierścieniem osadczym sprężynującym) pasuje do: HYUNDAI I10 I, TUCSON, KIA PICANTO I, SPORTAGE II 1.0-2.7 04.04-05.18
numery OEM:
HYUNDAI      54530 07000
HYUNDAI      54530-07000 S1
KIA      5 453 00 7000
KIA      54530-07000 S1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza J10309YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza J10309YMT Yamato:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.