Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1256 lpr

Pompa hamulcowa 1256 LPR

1256 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1256
Pompa hamulcowa 1256

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1256, P17567

numer części:

1256

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 25,4
Wymiar gwintu 10 x 1 (1)
Wymiar gwintu 12 x 1 (1)
Materiał Żeliwo
System hamulcowy TRW
nr EAN 8032532021514

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1256 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: MERCEDES MB (W631) 2.4D 02.88-02.96

Pompa hamulcowa 1256 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa hamulcowa 1256 producenta LPR

MERCEDES-BENZ

6314301101, A6314301101

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      6314301101
MERCEDES-BENZ      A6314301101
zamienniki:
H25916.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 50 020
brak
BREMBO
FHM1150
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1256 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.