Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Bmw 3 Touring (G21, G81) M 340 d Mild-Hybrid xDrive (2020.04-???) 340km » 1453 lpr
wybrany samochód: 
Bmw 3 Touring (g21, G81) M 340 D Mild-hybrid Xdrive (2020.04-???) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1453 LPR

1453 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1453
Pompa hamulcowa 1453
1453
lpr 1453 Pompa hamulcowa
225.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1453, P30311

numer części:

1453

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
System hamulcowyBosch
otwór Ø [mm]23,81
nr EAN8032928038751

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1453 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: MERCEDES VIANO (W639), VITO / MIXTO (W639), VITO (W639) 2.0D-3.7 09.03-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0004316901
MERCEDES-BENZ      A0004316901

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1453 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.