Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5143 lpr

Cylinderek hamulcowy 5143 LPR

5143 Cylinderek hamulcowy LPR
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5143, C25865

numer części:

5143

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 17,46
Rozstaw śrub mocujących [mm] 35
nr EAN 8032532018972

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5143 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: DAIHATSU HIJET 0.8-1.4D 06.86-

Cylinderek hamulcowy 5143 ma zastosowanie do modeli samochodów

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

Numery OE Cylinderek hamulcowy 5143 producenta LPR

DAIHATSU

4755087Z010, 4755087Z0100, 4755087Z01000, 4756087Z01000

numery OEM:
DAIHATSU      4755087Z010
DAIHATSU      4755087Z0100
DAIHATSU      4755087Z01000
DAIHATSU      4756087Z01000
zamienniki:
BWA136
brak
TRW
FHW4234
brak
FERODO
805110
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5143 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5143 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.