Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Ldv 400 Autobus 2.5 D (1989.04-1996.03) 72km » 5168 lpr
wybrany samochód: 
Ldv 400 Autobus 2.5 D (1989.04-1996.03) 72km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 5168 LPR

5168 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5168
Cylinderek hamulcowy 5168
5168
lpr 5168 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 5168 lpr
Cylinderek hamulcowy 5168 lpr
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5168, C31160

numer części:

5168

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]19,05
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałAluminium
System hamulcowyATE
Rozstaw śrub mocujących [mm]15
nr EAN8032928082488

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5168 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FIAT PALIO, SIENA 1.0-1.9D 04.96-
numery OEM:
FIAT      7081423
FIAT      7081575
FORD      2S652261AA
zamienniki:
0 986 BB3 009
brak
BOSCH
A 12 742
brak
BREMBO
5004284
brak
GIRLING
802350
brak
NK
FHW4626
brak
FERODO

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5168 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5168 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.