Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 6T47889 lpr

Przewód hamulcowy elastyczny 6T47889 LPR

6T47889 Przewód hamulcowy elastyczny LPR
40.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
numery handlowe:

6T47889

numer części:

6T47889

producent:

LPR

Długość [mm] 580
Rozmiar gwintu 1 F10X1
Rozmiar gwintu 2 10
nr EAN 8032928088992

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6T47889 LPR

numery OEM:
AUDI      1K0611701
AUDI      1K0611701B
AUDI      1K0611701D
SEAT      1K0611701
SEAT      1K0611701B
SEAT      1K0611701D
SEAT      1K0611701H
SEAT      1K0611701M
SKODA      1K0611701
SKODA      1K0611701B
SKODA      1K0611701D
SKODA      1K0611701H
SKODA      1K0611701M
VOLKSWAGEN      1K0611701
VOLKSWAGEN      1K0611701B
VOLKSWAGEN      1K0611701D
VOLKSWAGEN      1K0611701H
VOLKSWAGEN      1K0611701K
VOLKSWAGEN      1K0611701M
VOLKSWAGEN      1Q0611701D
VOLKSWAGEN      1TD611701
VOLKSWAGEN      1TD611701A

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6T47889 LPR w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.