Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 060717123012 magneti marelli

Cewka zapłonowa 060717123012 MAGNETI MARELLI

060717123012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717123012, BAEQ123

numer części:

060717123012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063828220

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717123012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: LEXUS GS, LS, SC, TOYOTA 4 RUNNER II, CAMRY, CELICA, HILUX V, LAND CRUISER 80, LITEACE, MR2 II, VW TARO 1.5-4.5 10.85-09.02

Cewka zapłonowa 060717123012 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Cewka zapłonowa 060717123012 producenta MAGNETI MARELLI

TOYOTA

1950074040, 1950074050, 9091902197, 9091902208

VOLKSWAGEN

J9091902197

numery OEM:
TOYOTA      19500-74040
TOYOTA      19500-74050
TOYOTA      90919-02197
TOYOTA      90919-02208
TOYOTA      9091902197
VOLKSWAGEN      J9091902197

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717123012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717123012 MAGNETI MARELLI:

Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.