02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TSI 4x4 (2015.03-???) 272km » A8A016MT magnum technology
wybrany samochód: 
Skoda Superb Iii Kombi (3v5) 2.0 Tsi 4x4 (2015.03-???) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie A8A016MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8A016MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8A016MT
Dystans gumowy, resorowanie A8A016MT
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8A016MT

Status produktu: Normalny
Długość [mm]134
Strona zabudowyOś tylna
Średnica zewnętrzna 1 [mm]14
Średnica zewnętrzna 2 [mm]17
nr EAN5900427311381

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8A016MT MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 134mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 ALLROAD C6, A6 C6, SEAT EXEO, EXEO ST 1.6-5.2 03.00-05.13
numery OEM:
AUDI      4F0 512 131
SEAT      4F0 512 131

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8A016MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.