Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » A8W032MT magnum technology

Dystans gumowy, resorowanie A8W032MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8W032MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8W032MT
Dystans gumowy, resorowanie A8W032MT
A8W032MT
magnum A8W032MT Dystans gumowy, resorowanie
Dystans gumowy, resorowanie A8W032MT magnum
Dystans gumowy, resorowanie A8W032MT magnum
Dystans gumowy, resorowanie A8W032MT magnum
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8W032MT

Strona zabudowy Oś tylna
Wymagana ilość 4
nr EAN 5900427313170

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8W032MT MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora tył L/P pasuje do: VW CADDY III, CADDY III/MINIVAN 1.2-2.0D 03.04-05.15

Dystans gumowy, resorowanie A8W032MT ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Dystans gumowy, resorowanie A8W032MT producenta MAGNUM TECHNOLOGY

VOLKSWAGEN

2K0511155, 2K0511155A, 2K5511155

numery OEM:
VOLKSWAGEN      2K0 511 155
VOLKSWAGEN      2K0 511 155 A
VOLKSWAGEN      2K5 511 155

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8W032MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.