Strona zabudowy | Oś tylna |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | z tyłu |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Ilość na oś | 2 |
nr EAN | 5907558566116 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 72-1681 MAXGEAR
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
1K0505553, 1K0505553A
1K0505553, 1K0505553A
1K0505553, 1K0505553A
1K0505553, 1K0505553A
AUDI | 1K0 505 553 | |
AUDI | 1K0 505 553 A | |
SEAT | 1K0 505 553 | |
SEAT | 1K0 505 553 A | |
SKODA | 1K0 505 553 | |
SKODA | 1K0 505 553 A | |
VOLKSWAGEN | 1K0 505 553 | |
VOLKSWAGEN | 1K0 505 553 A | |
FAW-AUDI | 1K0 505 553 A | |
FAW-VW | 1K0 505 553 A | |
FAW-VW | 1KD 505 553 | |
SVW | 1K0 505 553 A | |
SVW | 1KD 505 553 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 72-1681 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.